perjantai 9. joulukuuta 2011

Viime päivien kuulumiset




























Olen viettänyt eilispäivän ja tämän päivän aika tiiviisti sukulaisten seurassa, joten en ole päässyt kirjoittamaan kunnon postausta. Minua ahdistaa hirveästi se, etten nyt viimeisen viikon aikana ole voinut "vapaasti" käydä oksentamassa silloin kun olisi tarve. Nyt kaikki pitää suunnitella sen mukaan kuka on kotona, mitä olen syönyt, pääsenkö kylppäriin tai vessaan oksentamaan tarpeeksi huomaamattomasti jne... Vähän rasittavaa. No, ei voi mitään. Sukulaiset lähtevät huomenna pois, joten sen jälkeen tulen taas olemaan yksin täällä kotosalla sekä käymään päiväosastolla. Eilen kävin oksentamassa illalla, mutta tänään en ole vielä ehtinyt/päässyt oksentamaan. No, ehkäpä tässä illan mittaan...

Kävin tänään kirpparilla ja löysin sieltä pari kirjaa, jotka maksoivat yhteensä vain 2,2€:

Ruokaa viidella kielellä (Anja Harvilahti-Rautonen & Markku Rautonen)











CHIC: Valitse oikeat vaatteet - Luo oma tyylisi (Karina Ericsson Wärn)












Oletko sinä lukenut jomman kumman noista kirjoista?

6 kommenttia:

Ida-pauliina kirjoitti...

voi kunpa voisin sanoa jotain auttavaa:(
tiiän että se on ihan äärettömän vaikeeta mutta ei sun tarvii oksentaa:(( ja toivon että pystyt edes vähentämään oksentamistas :(<3 kun ei sun elimistös kestä tota:( .. vaikka kyllä varmasti tiedät se itsekkin:/
voimii ja halauksii kauheesti<3!

Katja kirjoitti...

kiitos kovasti kommentista:/<3
Mutta hei ihana...haluaisitko olla edes yhtä päivää oksnetamatta?HALUAISITKO?...yritä olla tämä päivä oksentamatta..jooko? tekee pahaa kun sulel voi käydä vielä tosi pahsti ja varmaan käykin jossei asialle tehdä jo pian jotakin:c onneksi pääset käymään päiväosastolla!Kumpa oksentelusi vähenisi!Tsemppiä ja voimia<3

mia-ana kirjoitti...

Ida-pauliina: Kiitos samoin! <3

despair: Kiitos! <3 Toisaalta haluaisin ja toisaalta taas en haluaisi olla oksentamatta. Minulla on aika ristiriitainen tunne.

Katja kirjoitti...

noooh kaippa ne on..itselleni ei vain tarpeeksi syviä:/ Kyllä mä itseasissa olinkin aika kauan sileli et vaa muutaman viillon nilkkaan tai ranteeseen..eilen vaa...sekosin? en mä tiedä..eilen vaa jatkoin ja jatkoin etten edes tuntenut enää kunnol mitään ja en ees huomannu kui kaua viiltlein:(
Triggaavia?

Katja kirjoitti...

Niin ääh kumpa haluisit vaa enemmän olla oksentamatta:/ Etkö sä muuten selittänyt,että nyt kesällä alkoi oksentelusi? meinaan jos nyt muistan oikein,että alkoi niin on toosi tärkeetä,että nyt HETI saiist apua(kuten onneksi saatkin päiväosostaolta) ja ääh mahdollisimman pian paranemaanpäin ja en mä osaa selittää järkeävsti ja varmaan tiedät itsekkin nämä asiat:( Mulle kun mun oksentelu alkoi niin mun kaveri sanoi,että tulisin katumaan sitä lopulta..en uskonut tai kuunnellut...ja neljän vuoden jälkeen,kyllä..mä kadun kun alotin oksentamaan(vaikka nyt pääkin taas kääntää,että en kokonaan kadu..) anteeks,että selitän sulle kauheita hehtaari selityksiä:D

mia-ana kirjoitti...

despair: Triggaava tarkoittaa, että esim. jos henkilö joka itsekin viiltelee näkee kuvia jonkun toisen viilloista, se saa hänet himoitsemaan viiltelyä vielä enemmän. Eli kun minä näin sinun kuvasi, minun alkoi heti tekemään mieli ruveta itsekin viiltelemään taas.

Joo, kyllä oksenteluni alkoi kesällä 2011. Niin, olisihan se oksentelu järkevästi ajateltuna hyvä saada loppumaan nyt heti mahdollisimman pian. Niinhän monet sanovat, että sen lopettaminen on helpompaa alkuvaiheessa, kuin sitten vuosien päästä.