perjantai 9. joulukuuta 2011

Huojennus
































Onpa helpottunut olo kun pääsin taas oksentamaan! Olin juuri ahminut suklaata, joten menin hammasharjan kanssa kaikessa hiljaisuudessa vessaan ja oksensin. Onneksi en jäänyt kiinni. Seuraavat "haasteeni" ovatkin kehdata oksentaa julkisissa vessoissa (esim. ranvintolassa tai kirjastossa) sekä oppimaan oksentamaan mahdollisimman hiljaisesti ja nopeasti. Koska jos menen esim. ravintolan vessaan, on vähän epäilyttävää jos olen siellä 10 minuuttia kun muut seisovat ulkopuolella jonottamassa. Pitäisi siis saada hoidettua homma (monen moneen kertaan oksentaminen) parissa minuutissa, jottei kukaan alkaisi epäilemään tai ihmettelemään. You know what I mean?

Hyvää yötä rakkaat lukijat ja tervetuloa uusille seuraajille!  

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

aaa nii tosiaan tarkoittaakin;o mutta voi eeeij..anteeksi..en mä yhtään ajatellut,että oikee HOUKUTTELISIN jotakuta toista viiltelemään myös:/se ei ollut tarkoitukseni ollenkaan..kumpa nyt et viiltelisi mun kuvien "houkutuksen takia" tai sillein:(
Ja heeeij elä opettele oksentamaan nopeasti ja äänettömästi yms..menet vaan syvemmälle sairauteesi..mun tekee pahaa lukea tätä kun selväti uppoat vaan enemmän sairauteesi ;__;; kumpa et nyt ala "opettelemaan" tuommoisia!
Voimia sulle ihan hirveesti..ja toivon todella ettet sairasta monen monta vuotta!Pelottaa ihan puolestasi ja rukoilen,että paranisit<3

mia-ana kirjoitti...

despair: Kiitos kommentistasi! <3 Ei sinun tarvitse sitä anteeksi pyytää. Ajattelin vain kertoa millainen vaikutus kuvilla voi olla.

Voimia sinullekin! ♥