keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Go on and try to tear me down, I will rising from the ground





















































(Kuvassa Nicole Richie.)

Olen syönyt tänään (Arnold's:in bagelin lisäksi) kaksi x 200g:n suklaalevyä ja oksentanut 10 kertaa.

Olisiko teillä vinkkejä, miten saa oksentaessa tyhjennettyä koko mahan? 

Minä en nimittäin ole vielä saanut koko vatsaani tyhjennettyä oksentamalla, ja se harmittaa. Myös muita oksentamiseen liittyviä vinkkejä otetaan vastaan!

9 kommenttia:

Placida kirjoitti...

pakko sanoa tähän jotain.joudun valitettavasti tuottamaan pettymyksen sinulle, sillä oksentaessa vain 60 prosenttia mahalaukun sisällöstä poistuu, loput ehtivät tulla käyttöön. haluatko kuolla siihen että sydän ei enää jaksa? syömishäiriöt tappavat. se on fakta jonka itsekin olen aina unohtanut, kunnes kuolema oli liian lähellä. mieti siellä pönttöä halatessa, onko se sen arvoista. mä tiedän, tämä on raakaa tekstiä, mutta halusin vaan herätellä. hyvää vain tarkoitan, tiedät sen.

Anonyymi kirjoitti...

no ei varmasti jää 40% imeytymään, jos osaa oksentaa. itse ahmin päivittäin 2000-12000 kcal ja alipainossa ollaan monen vuoden jälkeenkin.

mia-ana kirjoitti...

Placida ja Anonyymi: Kiitoksia kommenteistanne! Itse olen kuullut, että oksentaessa poistuisi korkeintaan 50% mahalaukun sisällöstä. En osaa sanoa mikä on totuus, sillä hyvinkin laihoja bulimikkoja on, jotka ahmivat jopa 20000 kcal päivässä, ja silti ovat luurangon laihoja (esim. Amy Moore).

Donitsityttö kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Donitsityttö kirjoitti...

En kyllä osaa sanoa mitään tähän. Itse voin ahmia jopa 10 000kcal ja kaiken oksentamisen jälkeen painan yleensä vähemmän kuin ennen ahmimista, joten kyllähän sieltä kaikki, ainakin melkein, tulee ulos kaiken järjen mukaan.

mia-ana kirjoitti...

Girl Disappearing: Niin, niinhän sitä ainakin luulisi.

Anonyymi kirjoitti...

Olen ollut tänään muuten syömättä, mutat sitten olin veljeäni kuskina, ja hän sanoi leikillään että voi ku sais grilli ruokaa, johon minä heti että joo mä maksan mennään vaan!!! Kun olin saanut tilattua ruuan ja maksettua sen niin tajusin mitä olin tehnyt!!!!! Ja nyt on niin ällöttävä läski olo, enkä pysty oksentaa ruokia pois, olen yrittänyt vaikka mitä työntää kurkkuun ynm. mutta en ole ikinä osannut oksentaa.............

-t

mia-ana kirjoitti...

Anonyymi: Voi. :/ Toisaalta on kyllä parempi jos et osaa oksentaa.

Mmon kirjoitti...

Siin vaihees ku luulet et kaikki ois jo tullu ulos, ni juo vaik lasi tai pari vettä, oota vähän ja "hörskyttele" vatsaa. Mul ainaki on toiminu sillon ku oon halunnu olla sata varma et kaikki on ulkona!

Hiilihapollisten juomien juominen seission aikana, helpottaa myös iha sikan, mut varton et tulee ylös muutes iha helvetin moisel paineel, ja se muutenki syövyttää hampait tuplasti enemmä

...oon iha hirvee ku annoin tällai vinkin:(