sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Sitä sun tätä

Kohta lähtö poikaystävän kanssa syömään päivällistä (todennäköisesti RAX:iin). Ahdistaa kun en voi viillellä kun poikkikseni on koko ajan ihollani. Söin tänään aivan liikaa suklaata ja oksensin kahdeksan (8) kertaa. Great life indeed... NOT.

Huomenna kaksi käyntiä psykiatrian keskuksessa. Ei millään jaksaisi esittä paremmin voivaa.

Olen tässä myöskin haaveillut ja suunnitellut seuraavaa tatuointiani (minulla on jo kaksi ennestään). :) Valitettavasti poikaystäväni ei ollenkaan pidä tatskoista, joten todennäköisesti niin kauan kun olen hänen kanssaan yhdessä, minulla ei ole mitään asiaa tatuointiliikkeeseen... Huoh.

Olin muuten hoidossa n. kaksi viikkoa suljetulla osastolla, ja taas jälleen kerran huomaan todennäköisesti lähteneeni sieltä pois liian aikaisin. Voi p*ska. Kirjoitan osastoajastani toisessa postauksessa jossain vaiheessa.

Hyvää isänpäiviän jatkoa teille!

Ei kommentteja: