tiistai 22. marraskuuta 2011

I just threw up

Oksensin tässä aamun alkajaisiksi 15 kertaa. Kerrassaan hieno ja ihanan raikas aloitus uudelle päivälle... NOT. Iltapäivällä tai illalla olen todennäköisesti lähdössä poikaystäväni kanssa kuntosalille vähän treenaamaan. Viime kerrasta kun on jo kaksi viikkoa aikaa... 26. elokuuta alkaen olen kahta viimeisetä viikkoa lukuun ottamatta käynyt salilla 1-3 kertaa viikossa, joka on jo aikamoinen saavutus minulle, sillä aiemmin inhosin kuntosalia.


















Kuinka usein te käytte kuntosalilla?

3 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Kiitos kommentista:) Enpäs ole ajatellutkaan,että mahalaukku voisi mennä tuollain ettei sulkeudu täysin ollenkaan o__o
Ja kyllä..kyllä tä on voimia vienyt..ihan liian kauan:/
mutta voi pinei oksensit 15 kertaa!!? Ihan kauheeta..voimia hurjasti<3
Saako sulta kysyä sun äidistä? vai etkö halua puhua siitä..ymmärrän kyllä:o
Ajattelin vain kysyä,että mihinköhän hän menehtyi? ei tarvi vastata josset halua:)

Katja kirjoitti...

p.s niin ja kyllä mä tosiaan oon jo pari päivää ollut ilman oksentamista:)

mia-ana kirjoitti...

despair: Hyvä, että olet pitänyt pari päivää väliä. =)

Joo, saa kysyä. Äitini kuoli n. 9 kk sitten rintasyöpään. En ole vielä läheskään päässyt yli siitä... Elämä aikalailla kateissa.

Kiitos ja paljon voimia sinullekin! <3