lauantai 22. joulukuuta 2012

Tavoittelemisen arvoinen


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka! Sun blogi on todella mielenkiintoinen ja oon saanut siitä tosi paljon thinspiraatiota. Oot myös loistava keksii otsikkoja postauksillesi! :)
Ite oon 161,5 cm pitkä ja korkein painoni on ollut n. 55kg. Tätä vaihetta kesti kuitenkin vain noin viikon, ja harrastin tällöin myös joka päivä raskasta liikuntaa. Yleensä painoni oli kuitenkin 51-53 kg. Nyt oon laihduttanut, olen 45 kg, ja tänä aamuna vaaka meni ensimmäisen kerran 44 kg:n puolelle! Mikä sun mielestä ois täydellinen tavoitepaino mun mittaiselle? :)

Anonyymi kirjoitti...

älä laihuta enää yhtää! mieluummin lihoisit takas entiseen painoosi, se oli normaali. nyt olet merkittävän alipainoinen, ja se on rumaa. en tarkoita mitään pahaa enkä halua loukata, mutta tämä on totuus!

mia-ana kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos paljon! :) Vaikea sanoa mikä olisi sopiva paino, sillä se riippuu ihan henkilöstä. Kertomasi perusteella olet kyllä jo nyt varmasti laiha, joten ei sinun todellakaan tarvitse laihduttaa. Ennemminkin kannattaisi pysyä normaalipainossa.

Anonyymi: Niin. Mutta itse en kyllä henkilöä näkemättä voisi sanoa, että se on rumaa.