lauantai 29. joulukuuta 2012

Kiitti huomautuksesta... NOT

Isäni sanoi minulle tänään "Du är lite kraftigare än tidigare." eli "Olet vähän tukevampi kuin ennen." V*tun p*skiainen. Tämä huomautus pilasi tämän päivän. V*ttu mitä h*mmettiä minä voin sille, että minun painoni on näin p*skamainen?! (Anteeksi rumat sanani.) Minua loukkaa tällaiset kommentit ja huomautukset. Haluan vain vajota maan alle. Haluan pois. Haluan viillellä.

Eli tällaista minulle kuuluu. Toivottavasti teidän vanhempanne osaavat pitää mielipiteensä omana tietonaan.

5 kommenttia:

Ida-Aurora kirjoitti...

Voi ):

Jotku ei vaan tajuu paljon se sattuu (Varsinkaan miehet...) Älä mieti sitä, jätä se omaan arvoonsa ):

Tsempit <3

tiuku kirjoitti...

voi v*ttu ei voi taas ihmiset yhtää ajatella.. :( valitettavasti mun vanhemmat ei myöskään osaa pitää suutaan kiinni tollasista asioista..

Anonyymi kirjoitti...

Omat vanhempani ovat tietoisia syömishäiriöstäni ja ovat osaksi aiheuttaneetkin sen, että vihaan itseäni ja kroppaani. Pienenä sain aina kuulla, kuinka läski ja turha olen. Sama nyt aikuisenakin. Älä välitä, isäsi ei ansaitse sellaista valtaa, että saa sinut loukkaantuneeksi!

jaymieb kirjoitti...

Mun 8v pikkuveli sanoi mulle eilen, että mun maha on suurempi kuin ennen. Kiva, kiitos ♥ Eli tiedän siis, miltä susta tuntuu.

mia-ana kirjoitti...

Meela: Kiitos kommentista. <3 :)

tiuku: Niinpä, todella harmillista. :(

Anonyymi: Voi ei, miten ikävä kuulla, että sinullakin on sama tilanne!

jaymieb: Voi. :/