maanantai 3. syyskuuta 2012

Vähän diagnoosi-juttua




















Päivän ajatus: Thank God I'm on sick leave.

Mutta

Vähänkö minua ärsytti aluksi, kun sain postissa jo kauan odottamani hoitojaksoyhteenvedon, ja huomasin, että diagnoosejani oltiin taas muutettu.

F33.3 Toistuvan masennuksen vaikea, psykoottinen masennusjakso
minulla on edelleen, jonka lisäksi minulla oli aikaisemmin
F50.2 Bulimia / Ahmimishäiriö
Mutta nyt se on muutettu takaisin
F50.9 Määrittämätön syömishäiriö

Kiitti vain, lääkäri! Nyt omakuvani ja käsitykseni identiteetistäni on entistä epäselvempi. Joo. No, ei voi mitään. Eihän sitä kai voi diagnoosejen perässä elää (?). Hmm, pitäisi varmaan jotenkin keskittyä johonkin ns. normaaliin tässä elämässä... mitä se sitten tarkoittaakaan.

1 kommentti:

Peppiina kirjoitti...

Eipä kuulosta kivalle :( Mä en oo koskaan saanu itelleni diagnooseja tai olen mutten ole koskaan muista niitä.. ehkä parempi niin!

Voimahali*