lauantai 1. syyskuuta 2012

Disney-prinsessat


Minulla on jokin ihmeen prinsessa-aikakausi tässä nyt menossa. Ihailen Disney-prinsessoja. Joo, tiedän, että olen "vähän jäljessä". Yleensä prinsessakausi tulee joskus 5-vuotiaana, ei varhaisaikuisuudessa. Älkää kuitenkaan pitäkö minua tyhmänä, sillä en ole ainoa, joka on edelleen innostunut tyttömäisistä asioista vaikka onkin jo täysi-ikäinen. Absoluuttinen suosikkini Disney-prinsessoista on Pocahontas. Olen aina ollut kiinnostunut intiaaneista ja vieraista kulttuureista. Sitä paitsihan Pocahontaksen tarina perustuu tositapahtumiin, mikä tekee tarinasta entistäkin kiehtovamman. Toinen lempparini on Mulan. Myös Jasmine viehättää minua. Itse muistutan ulkonäöltäni eniten prinsessa Ruususta. 





Tässä on hieman modernimpi versio:
























Kuka Disney-prinsessoista on sinun lempparisi? 
Ketä itse muistutat eniten?

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tykkään eniten Tuhkimosta ja Rapunzelista. :) Tuhkimosta etenkin, koska sen englanninkielinen nimi Cinderella kuulostaa niin kauniilta. Rapunzelilla vaan on niin ihanat hiukset ja olen ajatellut, että olisi ihan kiva esittää sitä penkkareissa. :)

Irppa kirjoitti...

Mä pidän eniten Arielista ja Pocahontasista :) Ja omasta mielestä muistutan heitä molempia hieman. En ulkonäöllisesti mutta siten että mitä nyt niistä elokuvista olen nähnyt ja mitä nyt muistan niistä enää, että he molemmat ovat uteliaita persoonia. Itse myös olen. Mua kiinnostaa kaikki ja haluan ottaa asioista selvää :D

Anonyymi kirjoitti...

Pidän eniten tuhkimosta ja lumikista ja muistutan lumikkii varmaan eniten :)