keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Kuva minusta!

Tältä minun vartaloni näyttää tällä hetkellä: 






































Joo, tiedän että lihaa todellakin on luiden ympärillä. Pahoittelen jos joku teistä pettyi, koska luuli, että blogia kirjoittaa langanlaiha tyttönen. Mutta kuten moni teistä varmaan tietääkin, se että ihmisellä on syömishäiriö, ei välttämättä automaattisesti tarkoita sitä, että olisi luuviulu. Minulla on diagnosoitu bulimia. Bulimikkoja on joka lähtöön: ali-, yli- ja normaalipainoisia. Ihan vain tiedoksi.

Otin kuvan 19.06.2012 kännykälläni, joten laatu ei ole ihan huipussaan.
Noita pyjamahousuja, jotka minulla on kuvassa jalassa, käytin 14-vuotiaana, jolloin mittani olivat n. 159,5cm/46,5kg/BMIn.18,3. Nykyisin 21-vuotiaana pituuteni on 163,5cm. Eli ihan kiva huomata, että ne edelleenkin mahtuvat, vaikka paino onkin valitettavasti noussut. :D


Mitä mieltä sinä olet minun kropastani?

2 kommenttia:

Cicatrix kirjoitti...

sun kroppa on ihan hyvä, tosin se ei näy hirveän hyvin noiden vaatteiden alta, mutta ihan hyvältä näyttää vaikket olekaa langanlaiha :)

Katja kirjoitti...

oho en ole huomannut tätä postausta:0 ja mun mielestä olet hyvä noin:) noi housutkin menee vielä! ja ihan oikeessa oot tosta että syömishäiriöinen voi olla minkä kokoinen tahansa. hienoa että uskalsit laittaa kuvaa itestäs:)<3