maanantai 5. elokuuta 2013

Vihdoinkin tein sen taas
















































Viiltelin tänään pitkästä aikaa. Tuntui oikein viiltävältä ja "kirpeältä". Edellisestä viiltelykerrasta oli useampi kuukausi aikaa. On jo pitkään tehnyt mieli viillellä ja nyt vihdoinkin tein sen. Läheisten ja ei-niin-läheisten painostus tehdä "jotain" elämälläni on liian kova. Paineet kasaantuvat ja painavat mieltä yötä päivää. Ahdistaa monella tavalla.

Toivottavasti teillä menee vähän paremmin.

3 kommenttia:

Kohti32kiloa kirjoitti...

voi sua :( tosin itsekkin meinasin tänään viiltää kunn on tehnyt mieli jo niin kauan... jaksamisia <3

mia-ana kirjoitti...

Minä: Kiitos! <3 Kunpa et kuitenkaan viiltelisi...

tiuku kirjoitti...

Voi sua, ja muitakin jotka on tossa tilanteessa :< "Läheisten ja ei-niin-läheisten painostus tehdä "jotain" elämälläni on liian kova. Paineet kasaantuvat ja painavat mieltä yötä päivää. Ahdistaa monella tavalla." Tuttu tunne. Onneks oon ollu jo kuukausia viiltämättä. Oon ymmärtäny että mun tilanne ei johdu vaan itsestäni. Oon siirtäny vihaa itsestäni vanhempiin, jotka vaikuttaa olooni enemmän kuin pitäis. Alkoholikin on sitä myöten jääny lähes kokonaan pois. Jakselemisia <3