maanantai 11. maaliskuuta 2013

Missä mennään























Olen tänään päivälomalla osastolta. Aamupäivällä oli hoitoneuvottelu, jonne tulivat lääkäri, yksi hoitajista ja minä. Olen ollut 14. tammikuuta lähtien mielialahäiriöiden hoito-osastolla. Suunnitelmissa on, että minut siirretään huomenna psykoosien kuntoutus- ja hoito-osastolle. Saa nähdä toteutuuko se.



En ole viillellyt sitten tammikuun puoliväliä, vaikka viiltelyhimo vielä on jäljellä.

Yhtenä iltana tammikuussa minut laitettiin lepositeisiin. Jonkin ajan päästä minut siirrettiin eristyshuoneeseen, jossa olin yön yli. Ihan mielenkiintoinen kokemus koko juttu.



















Millaisia kokemuksia teillä lepositeistä tai eristyksestä?

3 kommenttia:

Kohti32kiloa kirjoitti...

miks sut laitettiin siteisiin?

Kohti32kiloa kirjoitti...

miks sut laitettiin siteisiin?

Sandra kirjoitti...

Mä joudui kerran nuoriso puolella lepareihin, ku yritin karata ja sanoin et tapan itteni. Nuorten puolella kans mun huone siirrettiin eristys huoneeseen ja olin siel joku pari viikkoo.. Olin valvonnnan alla. Nyt aikuisena olin yhden yön eristyksessä ja sain rauhottavan piikin. Mun mielestä tommonen eristys on ahdistavaa, ku menettää yksityisyyden ja lepareissa menettää kaiken kontrollin itsensä. Mut ku ajattelee toiselta kannalta, ni se on välillä ihan tarpeellinen juttu... Tsemppiii parantumiselle ! <3