perjantai 15. maaliskuuta 2013

Minäkö väärässä paikassa ja vieläpä raskaana?!






































Tuossa pari päivää sitten yksi miespotilas katsoi minua ja sanoi: "Ootat sä lasta?" 
Vastasin hänelle jotain tyyliin, että: "En ole." Samalla ajattelin mielessäni, että voi v*tun idiootti. En ole raskaana! Älä koskaan kysy naiselta tuollaista, ellet ole täysin varma asiasta. 

Vähän myöhemmin kun oli päivällinen ja minä istuin yhteen vapaaseen pöytään, yksi nuori naispotilas tuli istumaan viereiselle paikalle ja sanoi hyvin loukkaavaan sävyyn: "Sä oot väärässä pöydässä."
Katsoin häntä ja kysyin: "Miten niin?" En saanut mitään vastausta. Syötyäni nousin pois pöydästä, enkä ole sen jälkeen viitsinyt istua sen kyseiseen pöydän ääreen.

Noiden kahden loukkauksen jälkeen menin itkuisena kertomaan niistä yhdelle hoitajalle. Hän oli onneksi minun puolellani.

Minua vain mietityttää, että miten jotkut ihmiset eivät ajattele ennen kuin avaavat suunsa?! Eihän se nyt niin vaikeeta ole.

Oletteko te joutuneet kokemaan jotain vastaavaa?

1 kommentti:

Katja kirjoitti...

multa on muutamaankin kertaan kysytty et oonko raaskana..se on hirveetä:( silloi mun maha oli pahasti turonnut ja muutama kerra on ollu semoset vaatteet joka luo vhä sitä illuu´siota vähän..mtu äh törkeetä semmonen:/