torstai 16. helmikuuta 2012

Dear old friend







































(Kuva ei ole minusta.)

Sorruin eilen viiltelemään itseäni nilkkaan pitkästä aikaa. Viisi viiltoa nätisti alekkain. Viiltelin edellisen kerran joulukuun puolivälin tienoilla, ja olin jo melko varma, etten enää koskaan tekisi sitä uudestaan. Eilen meillä oli kuitenkin riita poikaystävän kanssa, joten lievitin pahaa oloani viiltelemällä. Oli kaunista nähdä veren valuvan alas nilkkaani pitkin...

Mihin kohtaan kehoa sinä viiltelet?

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

viiltelen joka puolelle ällöttävää kehoani. vasempaan käsivarteen aina ranteesta olkapäähän, vatsaan, rintakehään/tisseihin, kylkiin, lantioon (hipbones<3), reisiin ja nilkkoihin. lopettaminen on ollut projektinani nyt n. 3 vuotta mutta vielä en ole onnistunut. voimia sulle ja paljon positiivista energiaa <3 ihana blogi, tykkään c:

+ sori tulee anonymous kommentti, en oo tehnyt google-tiliä muulla kuin oikealla nimelläni ja sitä en hirveenä tahtos levittää.

++ kiitos thinspo kuvista, tuovat mulle paljon apua tän abc dieetti paskan kanssa!

Anonyymi kirjoitti...

Jalkoihin, polvesta alaspäin

a lost child kirjoitti...

itellään on sama ongelma.. hetkeksi sen aina lopettaa mut sit jatkaa taas.. ja siitä tosiaan saa jonkinlaista nautintoa kun näkee veren valuvan omasta kehosta.

Tyttö kirjoitti...

Ite viiltelin joskus sisäreisiin, mutta sitten siirryin nilkkaan. Nyt sisäreidet ja oikea nilkka täynnä viiltoja.

Anonyymi kirjoitti...

viiltelen käsiin, sormista olkapäähän.

Anonyymi kirjoitti...

itse viiltelen ranteesta olkaapäähän..ja jalat + maha, selkä ja kaula! olen 13-vuotta ja aika nuori pilaamaan elämäni,mut en voi lopettaa, koska se auttaa mun pahaan oloon ... ja se tuntuu sillon hyvältä, mut lopulta kadun sitä mitä teen itselleni. mutta itsellä on syytä viillellä jotkut ilman syytä, mut on raiskattu ja olin raskaana + isä kuoli ja mummu joten mun elämä on päin helvettiä niin en jaksa välittää ittestäni tai siitä mitä mulle tapahtuu ...ainut on se että jaksan elää yhden ihmisen takia täällä vielä!

Mukula kirjoitti...

Vasempaa kätee,nilkoista ylöspäin.....oon yrittäny myös lopettaa mutta ei oo onnistunu....Stemppii sulle!!