torstai 2. helmikuuta 2012

Chocomania

Kuten jotkut teistä ehkä jo tietävätkin, olen hulluna suklaaseen. Siis suoraan sanottuna riippuvainen suklaasta. Ihan oikeasti. Joten mitkä olisivatkaan sopivampia kauneudenhoitotuotteita minulle kuin suklaan tuoksuiset? The Body Shopilla on uusi sarja nimeltä "Chocomania":
































Ostin pari päivää sitten matkakokoisen suihkugeelin ja vartalovoiteen. Ihastuin erityisesti vartalovoiteeseen, joten kävin tänään noutamassa isomman pullollisen sitä. :) Hintaa isolla putelilla oli n. 15€.

Oletko sinä kokeillut näitä tuotteita? 
Jos olet, niin mitä pidit niistä?

2 kommenttia:

Big Sister Suomi kirjoitti...

mäkin olen riippuvainen suklaasta, en uskalla ostaa tommosia ku varmaan söisin ne :DD

Ida-pauliina kirjoitti...

mä ostin kans tollasseen varalovoiteen yks päivä ja oon ihan rakastunut siihen(: men ostaa kyllä lisää :D