sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Miten sitten kävikään?



Eiliset pikkujoulut menivät hyvin. Ne alkoivat klo 18. Meillä oli kivaa. Juttelimme, kuuntelimme joulumusiikkia, söimme jouluruokia ja annoimme ja saimme lahjoja.



Sitten joskus klo 22:40 lähdimme keskustan baareihin. Kävimme kolmessa eri paikassa. (En juonut alkoholia.) Kun olimme siirtyneet toiseen baariin huomasin, että yksi ulkomaalainen mies katselee minua. Aluksi minua ujostutti, enkä kehdannut kuin vilkuilla pikkuisen hänen suuntaansa. No, vaihdoimme baaria, ja tämä mies tuli myös sinne. Istuin tuttujeni kanssa kun tämä mies tuli puhumaan minulle englanniksi. Olin otettu, että joku ylipäätään kiinnittää huomiota minuun. Juttelimme jonkin aikaa, minkä jälkeen päätimme lähteä Mäkkäriin juomaan jotain.

























Sieltä sitten jatkoimme minun kotiini. Tein kyllä jo menomatkalla selväksi, ettei hänen kannata odottaa, että "mitään" tapahtuisi. Aloimme katsomaan elokuvaa, mutta ei kestänyt kauaakaan kun tämän miehen kädet koskettelivat minua vähän kaikkealta ja hän alkoi pussailemaan minun kroppaani. Yritin parhaani mukaan vältellä hänen pusujansa ja sanoin, etten halua mennä tätä pidemmälle. Viesti ei toistoista huolimatta kuitenkaan tuntunut menevän perille, sillä hän vain jatkoi. Siirryimme makuuhuoneen puolelle ja sanoin, että voimme jutella tai mennä nukkumaan, mutta en halua seksiä vielä tässä vaiheessa. Mies kuitenkin vain jatkoi touhujansa ja jonkin ajan päästä olimme molemmat alasti, vaikka olin yrittänyt pitää vaatteet päällä. Onneksi mies ei tunkeutunut minun sisääni pakolla, vaikka hänen koskettelunsa kyllä ahdisti jo ihan tarpeeksi. Aamu kuuden aikoihin aloimme sitten nukkumaan (tai ainakin yritin saada unen päästä kiinni). Oli kyllä vähän ahdasta, sillä mies halusi, että nukumme samassa (yhden hengen) sängyssä, vaikka vieressä olisi ollut vapaa sänky hänelle. No, muutama tunti siitä eteenpäin ja oli aika nousta ylös. Siihen mennessä minulla oli jo ollut jonkin verran aikaa miettiä mitä oikein halusin. Sanoin miehelle, että voimme harrastaa seksiä. "Valitettavasti" hän ei kuitenkaan enää saanut kaluansa ylös, joten se jäi vain yritykseksi. Päätimme, että yritämme joku toinen päivä uudestaan. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja sovimme, että todennäköisesti tapaamme uudestaan maanantaina tai tiistaina. Mitäköhän siitäkin tulee...

















Vähän sekava olo, kun en oikein itsekään ole perillä siitä, mitä haluan ja mitä en. Joten älkää tuomitko minua. Kiitos.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



















Kävin äsken syömässä aamupalaa/lounasta ja oksensin 2 kertaa. Nyt menossa on pyykin pesu.

Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa teille!

Ei kommentteja: