perjantai 26. huhtikuuta 2013

Hieman kuulumisia

Moi vain teille!

Olen tällä hetkellä päivälomalla suljetulta psykiatriselta osastolta. Aikaa minulla on kuitenkin vain rajoitetusti. Voin jo vähän paremmin. Tässä tulee muutama kuva osastoajaltani tähän mennessä.

Joitain viilloistani.





















Jouduin olemaan useassa eri huoneessa, ja tässä yhdessä niistä oli kalterit ikkuinoisa.
Tämä on eristyshuone, jonne jouduin lepositeisiin.
Yhdessä vaiheessa jouduin tällaiseen huoneeseen, jossa oli kamervalvonta 24/7.

8 kommenttia:

Kohti32kiloa kirjoitti...

Missä psyk sairaalassa oot?

mia-ana kirjoitti...

Minä: En valitettavasti voi kertoa, sillä haluan pysyä anonyyminä.

Kohti32kiloa kirjoitti...

Tiiän kyllä missä päin asut ja kuka olet koska oon ollu sun kaa samaan aikaan osastolla j sairaalassa viime syksynä. voin ehkä sulle paljastaa kuka olen mutta toivon että poistat sen sit jos kerron koskä mäkään en halua tulla tunnistetuksi muille... :) liity ihmeessä mun lukijaksi :)

Kohti32kiloa kirjoitti...

mihin voin ilmottaa kuka oot, siis jos haluut tietää ? =)

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä sinulle! Hyvä jos olo tuntuu edes hieman paremmalta! :)

mia-ana kirjoitti...

Minä: Voit ilmoittaa kuka minä olen ja kuka itse olet sähköpostiin: a-starlet@luukku.com

Kiitos jo etukäteen!

Anonyymi: Kiitos! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei anteeksi että kommentoin tälläiseen vanhaan päivitykseen, ajattelin tämän postauksen kuitenkin olevan paras paikka esittää tämä kysymys. Eli. Tuolla 24/7 valvotussa huoneessa mitä kalusteita siellä on, onko sänky, pöytä ja tuoli ainoat? Entä onko ne "irtokalusteita" vai onko ne pultattu lattiaan kiinni?

Anonyymi kirjoitti...

Niin ja entä tuo ikkuna, onko mahdollista itse avata?