tiistai 7. elokuuta 2012

Matkalla psykiatriselle osastolle




















Kävin tänään psykiatrian keskuksessa, ja lääkäri teki lähetteen psykiatriseen sairaalaan. Ilmeisesti psykoottisen masennuksen ja muiden kummallisten oireiden ja ajatusten takia. Lisäksi myös lääkitystä yritetään muuttaa tehokkaammaksi. Vointini ei siis ole kovin hyvä juuri nyt. En vielä tiedä mille osastolle minut sijoitetaan tai kuinka kauan joudun olemaan siellä, mutta kohta kai se selviää, kun saavun sairaalaan. Toivottavasti saan kuitenkin vapaat kulkuluvat, jotta voin aina tulla piipahtamaan kotona ja käyttämään tietokonetta.


















Millä osastoilla te olette olleet psykiatrisissa sairaaloissa?

2 kommenttia:

Peppiina kirjoitti...

Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua! Voimia ja lupaathan kirjoittaa pian! :)

Katja kirjoitti...

Voi että..voimia sulel oikeasti hirmusesti!:/ kumpa apu mitä saat niin auttaisi..toivon sitä siulel kovasti<3

Anteeksi,etten oel vastanntu sun kommentiin jonka olet mulle aiiiiiiiiiikoja sitten lähettänyt:( on ollut vaan semmoista kaikkea etten ole blogipuolella kauaa käymään.
Mutta mieluummin myöhään kuin ei milloinkaan,joten kiitos kommentistasi:) ja joo meijä sudhe o nedennyt vähän vauhdilla...kai. Asutaan nyt yhdessä ja taloudellisia ongelmia on tässä alsusa hieman joka tietty luo molemmille stressiä joten ollaa ehkä molemmat(varsinki mie:P) vähä hermona...eli pikku känää tietty on..tiedän ettei suhden yt pelkkää ruusuillatanssimista olekkaan:'D ja joo on mun mies kommentoini viltelyäni..sei ei pidä siitä YHTÄÄN..se rakastaa mau joten ei todellakaan jätä mua sen takia. Mutta se o nsilel tosi "arka" ja vaikea asia sulattaa:''( se kyselee aian miksi teen sitä taas..ja täs ykspäivä se järkytty ÄLYTTÖMSÄTI kun mulal oli vähä siellä täällä kropassani paljon pahoja jälkiä...se jähmetty ku nse ol iriisunu mun vaatteita..se lopetti ja oli ihan hiljaa kauan aikaa..ja mua hävetti ja itketti..sitäkin tais itkettää. sitä sattuu kun mä teen noin itsellen ija se häpee mun jälkiä myöskin..se halis auttaa ja yrittää auttaa. tossa ysk ilta sain kohtausken ja se otti multa veitsen pois ja halsu jutella:/<3

Keskusteletko ja kerrotko syitä viiltelyysi sun poikaystävälle? kannattaa olla avoin:) ja joo se on rakkaalle varmaan hirveetä katsoa vierestä kun oma rakas satutaa itseään..millä keinoin vaan:/ kumpa saisit oman viiltelysi kuriin,tiedn tosin kuinka vaikeaa se on:( mä sanoin mun poikaystävälle,että mä vaan en voi luvata mitään ja kerroin olevani sairas.

haha munkin suurin herkku on se suklaa.D harmi,että siinä pitää olla niin helkakristi kaloreita:( mutta vastahan kaikissa uutisissa usn muissa snaotaan,että suklaan syönti on jopa terveellsitä..(semmone vähäinen tietty)..et joak päivä ihmisen ois kuullemma ihan ookoo syödä vähän suklaata 0_o se tuli mulle yllätyksenä:P

Sitten kyselit,että onko mulla jotain vinkkejä miten oksentaa mahdollisimaan paljon ja erityisesti suklaan ulos. ..joo kylhän mä tiedän mitä mä teen,mutta mä en millään haluisi antaa vinkkejä sellaiseen touhuun joka on vaaraksi sulle:( en mä halua pahentaa sun sairauttasi! joten ei tunnu oikeelle antaa vinkkejä 2sairastaa paremmin"..anteeksi,oeln pahoillani,koska kyl mä itsekkin silloi joskus etsin tieota ja kehittelin oksentamistaitojani.
mä meitin kauan annanko vinkkejä vai en:(

Kiva puhau sulel ku nmeillä on samnalaisia ongelmia:0 vertaistukea;)